5 תשובות
קודם כל תרגעי מאמי דבר שני תנסי כמה שיותר לסדר את עצמך ותזכרי שעוד שבוע אף אחד לא יזכור מה לבשת ומה היה לך על הראש
שואל השאלה:
יכעסו עליי אם אני אלבש שחור? כי המורה אמרה שחייב לבן
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד בחטיבה הלכתי עם שחור גם בטקסי שואה וזה והתעצבנו עליי אבל שמעתי שבתיכון זה הרבה יותר קפדני אז אני לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אני שאלתי את המחנכת בפרטי בוואצאפ והיא אמרה שאני לא יכולה להגיע עם שחור אני לא יודעת מה לעשות אני לא רוצה ללכת
אנונימית
^אם אין לך ברירה ואין לך חולצה לבנה שהיא לא שקופה אז פשוט אל תלכי.
במילא לא לומדים היום ובאתי רק כדי לשמוע את המורה חופרת על התקנון.