18 תשובות
תמשיכי כך
מצוין ועדיף גם שלא תשתי
כל הכבוד
שואל השאלה:
יש אנשים מהשכבה שצוחקים עליי ואני פשוט לא מרגישה שום צורך לעושת את זה
אנונימית
זה ההפך מבעיה (אני לא יודע מה ההפך)
יופי לך
אני סיימתי יב שנה שעברה ועדין לא שתיתי אלכוהול
טעמתי כזה 3 פעמיים וסופית הגעתי למסקנה שזה דוחה
עדיין צוחקים על דברים כאלה?
לעע אל תתייחסי

האמת הם מנטלית תינוקות

כאילו, שתיתי עם חברות (בפיקוח של ההורים שלה בבית שלה חחח) אבל אלו שלא רצו לשתות לא לחצנו עליהן או צחקנו עליהן

זה באמת רק ילדים צוקחים על דברים כאלה
וכמה גרם את מסיימת בחודש?
נחמד גם אני (היום אני גובלת באלכוהוליזם)
מקנאה בך
כל הכבוד
נורמלי לגמרי מה הבעיה
אוקיי
כלום
צדיק בסדום