41 תשובות
זה לא בית מרקחת לכי לרופא
תשתי מים או תה
ותנסי להירדם
מחר בבוקר תסעי לרופא
ותנסי להירדם
מחר בבוקר תסעי לרופא
תנסי לשתות מים ולנוח
תשתי מים ותלכי לישון. אם זה לא יעבור לך עד הבוקר אז כדאי שתלכי לרופא
היי בבקשה תפני למישהו קרוב עכשיו ותספרי לו למקרה שאת תאבדי הכרה.
תשתי מים.. לדעתי אם זה לא משתפר אז ללכת לטרם או משהו. אפילו למיון. גמגום זה לא משהו תקין (כל שאר הדברים שכתבת יכולים להיות סימפטומים של שפעת או משהו).
תשתי מים.. לדעתי אם זה לא משתפר אז ללכת לטרם או משהו. אפילו למיון. גמגום זה לא משהו תקין (כל שאר הדברים שכתבת יכולים להיות סימפטומים של שפעת או משהו).
נשמע כמו מכת חום
ממליצה לך לעשות אמבטיה פושרת ולשתות מים בלגימות קטנות
תידעי מישהו במצב שלך
ממליצה לך לעשות אמבטיה פושרת ולשתות מים בלגימות קטנות
תידעי מישהו במצב שלך
שואל השאלה:
אף אחד לא בבית. ההורים שלי בטיול, ואחי הגדול ירון במשמרת במדא והוא השאיר את הטלפון בבית אז הוא לא יענה לי
אף אחד לא בבית. ההורים שלי בטיול, ואחי הגדול ירון במשמרת במדא והוא השאיר את הטלפון בבית אז הוא לא יענה לי
אנונימית
תתקשרי אז למד"א חחח תבקשי לדבר איתו.
לפחות שמישהו ידע, אם זה היה קורה למישהו קרוב אליי הייתי רוצה לדעת.
לפחות שמישהו ידע, אם זה היה קורה למישהו קרוב אליי הייתי רוצה לדעת.
תראי בתור חובשת במדא אני ממליצה לך להתפנות למיון
את ככל הנראה צריכה נוזלים לווריד ואולי גם אשלגן
אם אין מי שייקח אותך תזמיני מדא
את ככל הנראה צריכה נוזלים לווריד ואולי גם אשלגן
אם אין מי שייקח אותך תזמיני מדא
כמו שסוניק אמר, לשתות מים בלגימות איטיות, לאכול פחמימה או משהו סוכר (עדיף סוכר של פרי אבל גם שוקולד תופס).
לגבי הכדור אל תיקחי, כי אין לך כדור מתאים, ולא תה, זה מייבש, גם לא אמבטייה.
לגבי הכדור אל תיקחי, כי אין לך כדור מתאים, ולא תה, זה מייבש, גם לא אמבטייה.
שואל השאלה:
אני חושבת שאני הולכת להקיא
אני חושבת שאני הולכת להקיא
אנונימית
תקשיבי לחובשת, היא מבינה הכי הרבה פה, תקשרי למדא ותעזבי את סטיפס
תתקשרי עכשיו למד"א בבקשה
לא משחקים עם דברים כאלה את עלולה לאבד הכרה לבד
לא משחקים עם דברים כאלה את עלולה לאבד הכרה לבד
תעדכני מה קורה איתך
שואל השאלה:
מה המספר של מדא? אני לא מצליחה כבר לחשוב
מה המספר של מדא? אני לא מצליחה כבר לחשוב
אנונימית
101
התקשרת?
שואל השאלה:
התקשרתי.
התקשרתי.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף
אני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף
אנונימית
דבר ראשון תלכי לפתוח את הדלת
אחרי זה תשכבי ותרימי רגליים עד שיגיעו
אחרי זה תשכבי ותרימי רגליים עד שיגיעו
הגיעו?
השיחה פה יושבת לי בראש ואני לא מצליח לישון בגלל זה, אני יודע שאין לי זכות לבקש, אבל בבקשה תעדכני כשהכל בסדר
שואל השאלה:
יהיה בסדר
יהיה בסדר
אנונימית
אוקי, לילה טוב
פינו אותך?
שואל השאלה:
כן, האמת שאני לא ממש זוכרת כלום. אני זוכרת שראיתי שחור ונפלתי כל הרצפה ואז התעוררתי באמבולנס
כן, האמת שאני לא ממש זוכרת כלום. אני זוכרת שראיתי שחור ונפלתי כל הרצפה ואז התעוררתי באמבולנס
אנונימית
טוב שזה קרה כשהם היו שם..
תחשבי שהיית מתעלפת לבד
נותנים לך עכשיו נוזלים?
תחשבי שהיית מתעלפת לבד
נותנים לך עכשיו נוזלים?
שואל השאלה:
כן, זה מרגיש קצת מוזר
כן, זה מרגיש קצת מוזר
אנונימית
הנוזלים קרים אז את מרגישה את זה נכנס לך לגוף
שואל השאלה:
בול
בול
אנונימית
את יציבה מבחינת מדדים?
איך הדופק והלחץ דם?
איך הדופק והלחץ דם?
שואל השאלה:
את רוצה שאני אסתכל?
את רוצה שאני אסתכל?
אנונימית
בואי לפרטי
שואל השאלה:
אני מעדיפה להישאר אנונימית אם זה בסדר
אני מעדיפה להישאר אנונימית אם זה בסדר
אנונימית
אה ברור
סתם מעניין אותי המדדים
כדי לראות אם זה באמת התייבשות או משהו אחר
סתם מעניין אותי המדדים
כדי לראות אם זה באמת התייבשות או משהו אחר
שואל השאלה:
אמ אני חושבת שבדופק כתוב 98
ואני לא מצליחה לראות מה כתוב בלחץ דם
אמ אני חושבת שבדופק כתוב 98
ואני לא מצליחה לראות מה כתוב בלחץ דם
אנונימית
היי מה שלומך ?
שואל השאלה:
היי, אני יותר טוב תודה ששאלת
עדיין יש לי קצת חום אבל אני מניחה שלאט לאט הוא ירד
מה שכן אני קצת מסטולה מהמשככי כאבי והתרופות להורדת חום. נתנו לי משככי כאבים בשביל הכאב ראש שלי, שהוא ממש ממש חזק. מה שעשית אתמול בלילה סוג של הציל לי את החיים, תודה!
היי, אני יותר טוב תודה ששאלת
עדיין יש לי קצת חום אבל אני מניחה שלאט לאט הוא ירד
מה שכן אני קצת מסטולה מהמשככי כאבי והתרופות להורדת חום. נתנו לי משככי כאבים בשביל הכאב ראש שלי, שהוא ממש ממש חזק. מה שעשית אתמול בלילה סוג של הציל לי את החיים, תודה!
אנונימית
באהבה! בשביל זה אני פה
אז שחררו אותך?
אז שחררו אותך?
שואל השאלה:
כן השתחררתי לפני שעה בערך
כן השתחררתי לפני שעה בערך
אנונימית
יופי שמחה לשמוע
תמשיכי לשתות מים ותנוחי הרבה
תמשיכי לשתות מים ותנוחי הרבה
באותו הנושא: