6 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
תלוי בסיטואציה.
כל אחד בעיקרון יכול ללעוס איך שבא לו.
אם את מרגישה בנוח עם הבן אדם אז כן תגידי, ואם זה באמת מוגזם. אבל אם זה מישהו שאת לא מכירה אז זה קצת חוצפה.
גם אני מאוד רגישה לרעשים של אכילה ולעיסה זה באמת עושה לי חלחלה בכל הגוף. ואח שלי אוכל כמו בהמה ואני צריכה לסבול את זה כל יום כמה פעמים ביום.
מתי שאפשר תנסי להתרחק.. ולשים אוזניות. עוזר מאוד.
כל אחד בעיקרון יכול ללעוס איך שבא לו.
אם את מרגישה בנוח עם הבן אדם אז כן תגידי, ואם זה באמת מוגזם. אבל אם זה מישהו שאת לא מכירה אז זה קצת חוצפה.
גם אני מאוד רגישה לרעשים של אכילה ולעיסה זה באמת עושה לי חלחלה בכל הגוף. ואח שלי אוכל כמו בהמה ואני צריכה לסבול את זה כל יום כמה פעמים ביום.
מתי שאפשר תנסי להתרחק.. ולשים אוזניות. עוזר מאוד.
ליד אנשים - אני עובר מקום
ליד אחים קטנים - אני אומר לאכול בפה סגור אבל לא אומר מי זה היה שאכל פתוח כדי שלא יתבייש
ליד אחים קטנים - אני אומר לאכול בפה סגור אבל לא אומר מי זה היה שאכל פתוח כדי שלא יתבייש
עדיף לא לומר ופשוט לזוז ממנו
לומר פשוט תאכל בפה סגןר
לא אומרים
אם זה מפריע לך תזוזי
זה לא יפה להגיד ויכול להרוס לבנאדם את הביטחון
אם זה מפריע לך תזוזי
זה לא יפה להגיד ויכול להרוס לבנאדם את הביטחון
באותו הנושא: