12 תשובות
לא ראיתי אבל נראה לא משהו
חברה שלי
ואין לי מושג איך הוא לא ראיתי
ואין לי מושג איך הוא לא ראיתי
לא ראיתי אבל איך באליי
האנימה המקורית פי מליון עדיפה כרגיל כמו כל הלייב אקשן
חא ראיתי
שואל השאלה:
ברור שהמקורי הכי טוב אבל באמת שהלייב אקשן ממש אחלה ותחשוב שזו סדרה של 1000 ומשהו פרקים ב16 פרקים. זה טוב שהם לא עשו את זה אחד על אחד אחרת זה היה משעמם כי כבר מכירים את העלילה גם אהבתי את הדמויות ממש
ברור שהמקורי הכי טוב אבל באמת שהלייב אקשן ממש אחלה ותחשוב שזו סדרה של 1000 ומשהו פרקים ב16 פרקים. זה טוב שהם לא עשו את זה אחד על אחד אחרת זה היה משעמם כי כבר מכירים את העלילה גם אהבתי את הדמויות ממש
מטורף כל מה שעשו שם וכל הקאסט ובאמת זה אחד הדברים הקשים ליצור לאנימה כזאת לייב אקשן ואני מקווה שהם ימשיכו למרות התקציב על כל פרק
שואל השאלה:
^אני גם חושבת
לא הבנתי למה מלא לא אהבו
^אני גם חושבת
לא הבנתי למה מלא לא אהבו
דווקא מלא אנשים אהבו כאן רק מישהו אחד כתב שלא אהב
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת פה, התכוונתי בכללי וגם אם תכנס לתגית הזו של וואן פיס יש שם גם מל שלא אהבו
אני לא מתכוונת פה, התכוונתי בכללי וגם אם תכנס לתגית הזו של וואן פיס יש שם גם מל שלא אהבו
אני לא אוהבת וואן פיס אבל אמרו לי שזה די גרוע
שואל השאלה:
לדעתי זה הרבה יותר טוב ששינו אחרת זה היה ממש משעמם.
לדעתי זה הרבה יותר טוב ששינו אחרת זה היה ממש משעמם.