7 תשובות
כן את היחידה
את היחידה
שואל השאלה:
מה לא אהבם בו??
מה לא אהבם בו??
אנונימית
את לא היחידה
גם אני אהבתי
אנונימית
את לא היחידה. זה לא מטורף כמובן, אבל זה חמוד ללייב אקשן. בתור חובב וואן פיס זה כיף לראות את זה (לפחות בשבילי).
אבל מי שלא חובב וואן פיס כנראה לא ממש יהנה מזה.
אבל מי שלא חובב וואן פיס כנראה לא ממש יהנה מזה.
תאמת שהוא ממש מטורף