3 תשובות
בספרות ונביא אצלנו כתבנו מלא ופחות דפים וכל השאר פחות
תנך הביאו לנו דפים
ותושבע עבדנו עם חוברת
כתבתי רק סיכומים
וספרות אצלנו עושים במחשב
ותושבע עבדנו עם חוברת
כתבתי רק סיכומים
וספרות אצלנו עושים במחשב
בתנך הוא הביא לנו סיכומים אבל הם היו יחסית ארוכים (לא מאוד אבל כמה מפרשים)
תושבע וספרות לא כתבנו וגם לא למדנו הרבה, כשלמדנו זה היה דרך הספר או דפים
תושבע וספרות לא כתבנו וגם לא למדנו הרבה, כשלמדנו זה היה דרך הספר או דפים
באותו הנושא: