3 תשובות
אין לי בעיה לצאת עם מישהו בדיכאון, רק שלא יכניס אותי גם לזה
אנונימית
אי אפשר לשלוט בזה כשמתאהבים במישהו אז כן אפשרי שמישהי תתאהב בך או תרצה אותך, אבל היא לא יכולה להוציא אותך מדיכאון היא לא פסיכולוגית אבל היא יכולה לשפר לך את ההרגשה כביכול (אם נגיד היית מאוהב בבחורה) אבל זה לא בהכרח יגרום לך לצאת מדיכאון. ולהיכנס לזוגיות בכללי בגלל שאתה בדיכאון או להיכנס לזוגיות כי אתה רוצה שפשוט יעזרו לך לצאת מהדיכאון זה לא דרך להיכנס לזוגיות
כע אם זה הדבר היחיד "שמפריע" עליו אז למה לא
אנונימית