2 תשובות
אני אוהבת את העיפרון של אנסטסיה אבל יש לי גבות יחסית מלאות ואני מציירת אולי 2-3 שיערות אז לא לסמוך עליי
אני ממליצה לך של ביוטיקר
אנונימית
באותו הנושא: