10 תשובות
אני מאוהבת בכןשים
עלו את האתיופים כי ארהב אמרה לישראל שהיא גזענית בכך שהיא לא מעלה אותם, וגם היה מלחמה בדיוק באזור גונדר בתקופה והרבה יהודים מאתיופיה עלו את עצמם.
אנונימית
דרך אגב מזה נוצרים אתיופים? אתיופים בישראל הם יהודים, אולי אתה מתבלבל עם אריתאים?
אנונימית
שואל השאלה:
איך ארהב קשורה לכמה לא רק אנחנו ניסינו לצאת מהמדינה
איך ארהב קשורה לכמה לא רק אנחנו ניסינו לצאת מהמדינה
אנונימי
ארהב כינתה את ישראל גזענית באום, רק אז לישראלים היה אכפת מאיתנו
אנונימית
שואל השאלה:
האתיופים בחול אומרים שהעלו אותנו כי הם רוצים (המדינה) תוספת בוסט לצהל
האתיופים בחול אומרים שהעלו אותנו כי הם רוצים (המדינה) תוספת בוסט לצהל
אנונימי
הרבה מהאתיופים בחול לא סובלים אתיופים יהודים או את ישראל, הם יגידו הכל כדי לייצג אותנו מסכנים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני יודע ..
בטח האתיופים המוסלמים
הנוצרים אוהבים דווקא אותנו ממה שראיתי
כן אני יודע ..
בטח האתיופים המוסלמים
הנוצרים אוהבים דווקא אותנו ממה שראיתי
אנונימי
הנוצרים האורתודוקסים דווקא אוהבים אותנו מאוד לרוב, הנוצרים הפרוטסטנטים והמוסלמים לא סובלים אותנו
אנונימית
האמת שמעולם לא חשבתי על זה שיש להם אינטרסים סמויים
אבל מניחה (ומקווה) שהעלו אותנו כי אנחנו יהודים
אבל מניחה (ומקווה) שהעלו אותנו כי אנחנו יהודים
באותו הנושא: