8 תשובות
מה זאת המחשבה המוזרה הזאת
משפחה תמיד תהיה שם בשבילך
חברים אם אלו חברים אמיתיים הם היו שם שקשה
לא צריך מיליון חברים, חבר אחד שיהיה שם בשבילך זה מספיק
זוגיות, אם נפרדת כנראה שזה לא הזוגיות שבסוף תתחתנו ותחיו באושר
ואנחנו צריכים סביבה אם זה משפחה או חברים, בשביל לא להיות בודדים בשביל להרגיש שיש מישהו לצידנו
חברים אם אלו חברים אמיתיים הם היו שם שקשה
לא צריך מיליון חברים, חבר אחד שיהיה שם בשבילך זה מספיק
זוגיות, אם נפרדת כנראה שזה לא הזוגיות שבסוף תתחתנו ותחיו באושר
ואנחנו צריכים סביבה אם זה משפחה או חברים, בשביל לא להיות בודדים בשביל להרגיש שיש מישהו לצידנו
זהו שלא באמת צריך,זה הכל דברים שהחברה המפגרת שלנו קבעה שחייב לעשות ומי שלא משיג את זה הוא "מוזר",וזה פשוט אידיוטי
אנונימית
כל בני האדם הם חרא אז עדיף להיות לבד כבר
אנונימית
מה הפואנטה בלחיות אם אין לך בשביל מי?
יותר מעפן להיות לבד
אנונימית למעלה או שאתם 2 אתם כאלה חכמות ועמוקות כי אתם אומרות את זה ואו אתם כלכך מבינות את העולם
מה הייתה מעדיף חיים מלאים באושר אבל בסוף פרידה קשה, או לחיות בדיכאון בודד וחולה כל החיים?
באותו הנושא: