16 תשובות
רק על עצמי ועל המשפחה, זהו
אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים!
me myself and i
אני לא איזה מתבודדת אבל אפילו לפסיכולוגית שלי אני לא מספרת הכל כנראה שרק על עצמי
אני לא סומכת על אף אחד
החתול שלי
אנונימית
על אחת ואנחנו מכירות 10 שנים ועדיין התחלתי לסמוך עליה רק עד מלפני כמה ימים וזה היה קשה מאוד
לגביי סודות או לסמוך שיעשו מה שאבקש מהם
אף אחד
אולי אמא שלי אבל גם לא ב 100 אחוז
99 אחוז
משפחה וחבר 1
אנונימי
תלוי באיזה נושאים
1, אני