5 תשובות
במבה זה תמיד טוב
כדאי להשוויץ להם
אולי כמה שימורים וכמה חטיפים לא יודע מה שאת אוהבת, זה מה שלקחתי למסע ישראלי
הייתי ממליץ על קופסאות שימורים ואולי לחם מחמצת שיישמר וכל מיני חטיפים שאתה אוהב
נאצ'יס
(נאצ'וס)
תקחי טונה ותירס ולחם מחמצת ואולי שעועית וחומוס גרגרים