10 תשובות
אממ נראלי גינסו חולצה לבנה
זה הכי בייסיק כזה אבל אם בא לך משהו מיוחד כזה תגווני
זה הכי בייסיק כזה אבל אם בא לך משהו מיוחד כזה תגווני
בגדים ללכת בעירום זה פחות
אנונימית
חולצה לבנה וגינס
בגדים כבר לא באופנה
לבוא בלי בגדים
לבוא בלי בגדים
לא ללבוש כלום
כרגיל
חולצה תחתונים מכנסיים נעליים רצוי לא חובה
חולצה לבנה וגינס
חולצה לבנה גינס כחול או אפור נעליים לבנות תכשיטים
חולצה לבנה וג'ינס (זה מה שכולם לובשים זה דיי הקוד לבוש של היום הזה)
באותו הנושא: