8 תשובות
אני יהודי ואוכל לא כשר
אני יהודי ואוכל לא כשר אז כן. האם יקרה לך משהו? לדעתי לא כי אני לא מאמין. לדעת מישהו אחר אולי כן.
זה חילול את אוכלת במודע אז את מחללת, אם לדוגמא אכלת בלי כוונה ולא ידעת שזה לא כשר זה לא חילול כי זה בטעות ואלוהים סולח.
לגבי אם יקרה לך משהו לא חושבת שיקרה אבל לכל אחד יש את הדרך חיים משלו ותעשי משהו שלא תצטערי עליו עוד כמה ימים או אחרי שתאכלי
אנונימית
אז מה השאלה?
זה תלוי בך מה את מאמינה אם את חושבת שתרגישי רע עם זה אז פשוט תכיני לבד הכי נוח ואת בוחרת את המוצרים ככה שהכי טוב ... וזה גם חוויה..
שואל השאלה:
יקרה לי משהו? אפשר להיות יהודי וךאכוך לא כשר?
אנונימית
כן אם את אוכלת במודא משהו לא כשר ולא בטעות זה חילול
את יכולה להכין בבית אחד כשר