7 תשובות
מחר בלילה
ב1.9
בשישי בבוקר
לא יהיה שביתה צאו מהחדשות , כל שנה אותו סיפור
רן ארז אמר שעם עד חצות היום לא ייהיה הסכם חתום איתו, יש שביתה
1.9 בשמונה בבוקר
לנו בבית ספר כבר הודיעו שיש לי ודמם בראשון
באותו הנושא: