7 תשובות
מחר בלילה
ב1.9
בשישי בבוקר
לא יהיה שביתה צאו מהחדשות , כל שנה אותו סיפור
רן ארז אמר שעם עד חצות היום לא ייהיה הסכם חתום איתו, יש שביתה
1.9 בשמונה בבוקר
לנו בבית ספר כבר הודיעו שיש לי ודמם בראשון