6 תשובות
בתור מסננת ידועה.. לפעמים אין כוח לאנשים... ואין כוח לדבר... זה לא נובע מכעס או משהו כזה ברמת כפי שכבר אמרת..
זה לא מעשה יפה.. אבל אם אין באמת הצדקה לשיחה.. אני אעדיף לעשות אלף דברים אחרים
זה לא מעשה יפה.. אבל אם אין באמת הצדקה לשיחה.. אני אעדיף לעשות אלף דברים אחרים
קשים להשגה
שואל השאלה:
שאלה לזאת שאמרה שהיא גם כן מסננת
אם את מתחילה שיחה עם מישהו, ושואלת מה קורה ואיך היה היום שלו, והוא כותב היה מעולה איך שלך, את תסנני אותו עכשיו יום וחצי?
זה בדיוק מה שהיה לי עם אחת החברות שלי, בדיוק שיחה כזו
שאלה לזאת שאמרה שהיא גם כן מסננת
אם את מתחילה שיחה עם מישהו, ושואלת מה קורה ואיך היה היום שלו, והוא כותב היה מעולה איך שלך, את תסנני אותו עכשיו יום וחצי?
זה בדיוק מה שהיה לי עם אחת החברות שלי, בדיוק שיחה כזו
אנונימית
או שזה בא מחוסר כוח
או שפשוט הם "שומרים את ההודעה" כדי להרגיש חשובים
או שפשוט הם "שומרים את ההודעה" כדי להרגיש חשובים
אני מסננת אנשים ככ הרבה ואני מזה מתבאסת על זה זה בדרכ או כי אני נכנסת להודעה ושוכחת לענות או שאני פשוט מתחילה לאבד בין הודעות וכזה לא עונה או שסתם אין כוח
או שאם זה נגיד משהו שאני צריכה לזכור לענות ואני לא יכולה לענות השניה ממש אני לא נכנסת להודעה ואז אני שוכחת להכנס אליה... או שנכבה לי הטלפון ליום וחצי ואני לא מוצאת את המטען זה גם קורה
או שאם זה נגיד משהו שאני צריכה לזכור לענות ואני לא יכולה לענות השניה ממש אני לא נכנסת להודעה ואז אני שוכחת להכנס אליה... או שנכבה לי הטלפון ליום וחצי ואני לא מוצאת את המטען זה גם קורה
אה, לא. אם התחלתי את השיחה.. אז אני אמשיך כי לא נעים.. אבל אם זה סתם פטפוטים אז אסנן