3 תשובות
אחרי דקה שתיים
ישר שאת גומרת
שאת.ה יוצא.ת משם
לא עברתי מהבית ספר ועברתי במשרד הרישוי עם 2 טעויות כי אני מלכה
באסה שאני יכולה להתחיל שיעורים ב1.2