12 תשובות
לשתות מים ולשים רגע את הראש ולנשום בקצב איטי
לשתות מים לשבת רגע לפתוח חלון לנשום אויר זריז אולי קולה או סודה עם יש
תשתי מים תשבי ותתרכזי בנשימות שלך
שימי את הרגליים על הרצפה ותתרכזי בהם
תחשבי על דברים מרגיעים
בהצלחה :)
שימי את הרגליים על הרצפה ותתרכזי בהם
תחשבי על דברים מרגיעים
בהצלחה :)
לשתות משהו מוגז קולה, סודה.
בעיקר לנשום ולעשות תרגילי נשימה
היי נסיכה בהצלחה(: אני מכירה את ההרגשה
בעיקר לנשום ולעשות תרגילי נשימה
היי נסיכה בהצלחה(: אני מכירה את ההרגשה
דבר ראשון, לשבת.
להרגיע את הגוף הכי שאת יכולה כרגע, לא לזוז הרבה, תנסי לשבת בתנוחה כמה שיותר נוחה לך, עם רגליים על הרצפה, אם יש לך כרית גם בהישג יד זה מעולה.
דבר שני, מים.
אם יש לך בקבוק או כוס עם מים, תשתי כמה שאת מרגישה, בשלוקים קטנים ושהמים לא יהיו קרים מדיי.
דבר שלישי, להירגע.
לתת לעצמך לנשום קצת, נשימות עמוקות. אפשר גם עם תרגילי נשימות, זה פשוט לא עובד לכולם אבל את כמובן יכולה לנסות.
בעצם להרפות את הגוף קצת. אפילו לעצום עיניים אם זה עוזר, אם לא, את יכולה לבהות בדבר אחד ספציפי הכי טוב שנמצא ישירות מול העיניים שלך שלא תתאמצי להזיז את הראש הרבה.
דבר רביעי, מחשבה שקטה.
לנסות לחשוב על משהו שאת אוהבת לדבר עליו, לזכור אותו, או שכיף לך לעשות, או שעוזר לך במצבי לחץ, אולי אפילו לשמוע איזה שיר שאת אוהבת.
אפשר אולי לפתוח חלון אם את במקום סגור וגם לשתות איזה סודה כלשהי יכול קצת לעזור, אולי לאכול שוקולד או משהו, שיהיה קצת מתוק :)
בעיקרון זה לתת לעצמך את הרמה דקות של שקט, גם פיזי גם נפשי.
ואפשר גם אחרי כל זה לצאת לסיבוב בחוץ לקבל אוויר צח, זה תמיד טוב.
מקווה שהצלחתי לעזור :)
להרגיע את הגוף הכי שאת יכולה כרגע, לא לזוז הרבה, תנסי לשבת בתנוחה כמה שיותר נוחה לך, עם רגליים על הרצפה, אם יש לך כרית גם בהישג יד זה מעולה.
דבר שני, מים.
אם יש לך בקבוק או כוס עם מים, תשתי כמה שאת מרגישה, בשלוקים קטנים ושהמים לא יהיו קרים מדיי.
דבר שלישי, להירגע.
לתת לעצמך לנשום קצת, נשימות עמוקות. אפשר גם עם תרגילי נשימות, זה פשוט לא עובד לכולם אבל את כמובן יכולה לנסות.
בעצם להרפות את הגוף קצת. אפילו לעצום עיניים אם זה עוזר, אם לא, את יכולה לבהות בדבר אחד ספציפי הכי טוב שנמצא ישירות מול העיניים שלך שלא תתאמצי להזיז את הראש הרבה.
דבר רביעי, מחשבה שקטה.
לנסות לחשוב על משהו שאת אוהבת לדבר עליו, לזכור אותו, או שכיף לך לעשות, או שעוזר לך במצבי לחץ, אולי אפילו לשמוע איזה שיר שאת אוהבת.
אפשר אולי לפתוח חלון אם את במקום סגור וגם לשתות איזה סודה כלשהי יכול קצת לעזור, אולי לאכול שוקולד או משהו, שיהיה קצת מתוק :)
בעיקרון זה לתת לעצמך את הרמה דקות של שקט, גם פיזי גם נפשי.
ואפשר גם אחרי כל זה לצאת לסיבוב בחוץ לקבל אוויר צח, זה תמיד טוב.
מקווה שהצלחתי לעזור :)
תשתי קולה זה מעביר תטעם ומרגיע תבטן
אני תמיד שותה מים שוכבת על הרצפה/כל מקום ושומעת מוזיקה ונושמת עמוק ואז או שזה עובר או שאני מקיאה
א. לנשום עמוק ולהוציא את כל האויר עד הסוף.
ב. המחשבות מייצרות את הלחץ. אי אפשר לחשוב על שני דברים בו זמנית. תחשבי על משהו שמרגיע אותך ומשמח אותך. תתרכזי בהן.
ב. המחשבות מייצרות את הלחץ. אי אפשר לחשוב על שני דברים בו זמנית. תחשבי על משהו שמרגיע אותך ומשמח אותך. תתרכזי בהן.
זה נשמע מוזר אבל לנשום בקצב נשימה כמו בשינה.
תדמייני שאת ישנה ותחקי את הקצב נשימות שיש לך כשאת ישנה וזה מרגיע בשניות
תדמייני שאת ישנה ותחקי את הקצב נשימות שיש לך כשאת ישנה וזה מרגיע בשניות
אנונימית
איך את עכשיו?
וכדי להעביר בחילה, זה תלוי בלחץ, ממה את לחוצה?
וכדי להעביר בחילה, זה תלוי בלחץ, ממה את לחוצה?
באתי לשאול בדיוק אותה שאלה וראיתי שיש את זה חחח
מצטרפת לשאלה
מצטרפת לשאלה
מ.מה יש לך לחץ? אם אפשר, צר.יך לטפ.ל בבעי.ה יש.רות.
או ללכת לישון או לשים דימיון מודרך להרגע
או ללכת לישון או לשים דימיון מודרך להרגע
באותו הנושא: