10 תשובות
אז לכי על זה ...
אנונימית
מזה נוני צ'אט?
תקשיביי לכי על זהה אני בנוני צאט כבר די הרבה זמן ומצאתי שם אחלה אנשים ועם אחד אפילו יצאתי לכמה חודשים
שואל השאלה:
^^אתר הכרויות
^^אתר הכרויות
אנונימית
^אפליקציה שאפשר להתכתב שם עם אנשים באנונימי
לא חושבת שמשהו אשכרה אמיתי יכול לצאת מנוני צאט, אבל אם הברת מה את רוצה והוא הבהיר מה הוא רוצה ואתם על אותו קו, אז זה אחלה סיפור לספר לילדים
אנונימית
^^^^באמת?!!
אנונימית
שמעי להגיד תאמת אם ככה הייתי מכירה תחבר שלי כנראה שלא הייתי מספרת לאף אחד שככה הכרנו
זה פשוט פדיחה להכיר דרך אפליקציה בעיקר אחת כמו נוניצאט
זה פשוט פדיחה להכיר דרך אפליקציה בעיקר אחת כמו נוניצאט
אנונימית
חחח שמעי אני לא חושבת שצריך להתבייש בזה בסך הכל כולם שם בני אדם בדיוק כמוך זה לא אומר שאי אפשר לצאת משם בזוגיות
שואל השאלה:
^מה שהיא אמרה
^מה שהיא אמרה
אנונימית
באותו הנושא: