8 תשובות
אבל גרעון קלורי זה פיזית איך שיורדים במשקל אז אם את רוצה לרדת זה רק ככה
תקשיבי אני יודעת שאין לך מוטיבציה לספורטט לאף אחד אין תחשבי איזה יהיה שאת תרגישי בריאה יותר קלילה יותר חזקה יותר לא מתנשפת מכל פיפס תעשי את זה כמו רובוט שאת בספורט פשוט לא לחשובב פשוט לעשות עד שיגמר
מאמינה בך תנוחי בינתיים מחר תתחילי תמצאי את האימון שהכי טוב לך גם הליכה זה מצויין!
תקשיבי אני יודעת שאין לך מוטיבציה לספורטט לאף אחד אין תחשבי איזה יהיה שאת תרגישי בריאה יותר קלילה יותר חזקה יותר לא מתנשפת מכל פיפס תעשי את זה כמו רובוט שאת בספורט פשוט לא לחשובב פשוט לעשות עד שיגמר
מאמינה בך תנוחי בינתיים מחר תתחילי תמצאי את האימון שהכי טוב לך גם הליכה זה מצויין!
אנונימית
שואל השאלה:
אנלא נשענת על אוכל אבל אפשר לרדת במשקל גם בלי זה... וואי המטרה שלי הייתה שתעזרו לי למצוא מוטיבציה לא שתגידו לי שגם אוכל עכשיו צריך להגביל. אוכל זה אחד הדברים שנותנים לי הכי הרבה אושר ואני כן מנסה לאכול בריא
אנלא נשענת על אוכל אבל אפשר לרדת במשקל גם בלי זה... וואי המטרה שלי הייתה שתעזרו לי למצוא מוטיבציה לא שתגידו לי שגם אוכל עכשיו צריך להגביל. אוכל זה אחד הדברים שנותנים לי הכי הרבה אושר ואני כן מנסה לאכול בריא
אנונימית
אי אפשר להוריד בלי גירעון קלורי
אלא אם כן את תתאמני כמו משוגעת ותשרפי את הכל..מה שרוב הסיכויים לא יקרה
ומוטיבציה לא יעזור לך אם את לא מוכנה להשקיע,את גם לא חייבת להגביל שום מאכל שאת אוהבת רק בכמויות
אלא אם כן את תתאמני כמו משוגעת ותשרפי את הכל..מה שרוב הסיכויים לא יקרה
ומוטיבציה לא יעזור לך אם את לא מוכנה להשקיע,את גם לא חייבת להגביל שום מאכל שאת אוהבת רק בכמויות
אנונימית
תקשיבי מוטיבציה זה לא העניין, את מוזמנת לשאול כל אחד שמתאמן באמת שכולם יגידו לך שזה רק משמעת עצמית. בשביל לרדת במשקל את לא חייבת ספורט, כמובן שמומלץ אבל בעיקרון זה גירעון קלורי (לשרוף יותר ממה שאת מכניסה) את לא חייבת ללכת לחדר כושר כדי לשרוף קלוריות, את יכולה לעשות ריצות? הליכות, שחייה ועוד כל מיני דברים כאלה, בהצלחה.
שואלת השאלה אי אפשר לרדת במשקל ללא גרעון קלורי זה אשכרה הדרך היחידה כי מה שגרעון קלורי עושה זה לגרום לגוף להשץמש במעגרים כי את לא אוכלת מסךיק בשבי לשהגוף לא יהיה צריך לעשות זאת. ללא זה אין ירידה במשקל
למה לא אפשרי? אין מה לעשות בלי גרעון קלורי. אם את לא יכולה כי את מכורה תנסי ללכת לפסיכיאטר או פסיכולוג שיעזרו לך עם בעיות שבורות לך להשען על אוכל כל כך
גירעון קלורי זה הדרך היחידה להוריד במשקל..את לא יכולה לאכול הרבה ואז לבכות שאת לא יורדת במשקל
אנונימית
ספורט אין מה לעשות את רוצה לרדת במשקל את צריכה מוטיבציה בישביל זה