4 תשובות
אולי לא יצא לה עדיין לבדוק והיא פשוט עסוקה קצת זה הגיוני
שואל השאלה:
אבל כבר שלחתי לה פעמיים הודעה והיא תמיד עונה אם אני אשאל שוב זה ירגיש לי שאני מציקה
אנונימית
תשלחי לה שוב הודעה
אולי ברח לה מהראש, שלחי לה שוב