4 תשובות
אולי לא יצא לה עדיין לבדוק והיא פשוט עסוקה קצת זה הגיוני
שואל השאלה:
אבל כבר שלחתי לה פעמיים הודעה והיא תמיד עונה אם אני אשאל שוב זה ירגיש לי שאני מציקה
אבל כבר שלחתי לה פעמיים הודעה והיא תמיד עונה אם אני אשאל שוב זה ירגיש לי שאני מציקה
אנונימית
תשלחי לה שוב הודעה
אולי ברח לה מהראש, שלחי לה שוב