מה קרה לכל התגובות של כל העמותות סיוע לנוער האלה בשאלות?
אני זוכרת שפעם על כל שאלה שרק היו מזכירים את המילה דיכאון הייתה איזה עמותה שכותבת משהו כמו שהם מבינים ומביאים פתרונות ומציעים לך לדבר איתם בקו צאט לנוער וvent וכאלה, לא בקטע רע זה היה די טוב ובטח הציל כמה חיים או נפשות....