9 תשובות
איך אוטיסטים אמורים להראות? הם נראים כמו כל בן אדם רגיל אם את לא חושבת שהוא מתנהג ככה יכול להיות שהוא בתפקוד גבוה וזה לא בהכרח אומר שזאת טעות בן כמה הוא?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בן 19
הוא בן 19
אנונימית
שואל השאלה:
וגם ניסו לאבחן אותו בגיל 5 ולא הצליחו
וגם ניסו לאבחן אותו בגיל 5 ולא הצליחו
אנונימית
יש כמה רמות וסגנונות לאוטיזם יכול להיות שלו ספציפית זה מינון נמוך וזה רמה נמוכה וברוך ה' אם אבחנו אותו כנראה שבאמת מצאו משהו אבל זה גם תלוי מה מצאו כי כמו שאמרת אם הוא מתנהג "רגיל" אז הוא יכול להיות בכיתה רגילה ולא של ילדים שקצת מתקשים אם בכל זאת את חושבת שיש טעות תוכלו תמיד ללכת לבדוק שוב3>
אנונימית
אין כזה דבר 'להיראות' אוטיסט
לא הוא יכול להיות פשוט בתפקוד מאוד גבוהה אוטיסטים לא מתנהגים ונראים אותו הדבר כמו בדאון סינדרום ששם כולם דומים
אם הוא הלך לבדיקה אז כנראה הסביבה או הוא הרגישו שיש משהו מעבר.. אז לא בטוח
טעויות קורות, אבל אין "התנהגות של אוטיסט" וגם אם לא נראה לך שהוא מתנהג כמו אוטיסט זה לא אומר כלום
יש רצף מאוד רחב להפרעה מסוג זה, הכנתי וידיו בנושא זה, מוזמן להסתכל
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: