8 תשובות
יש מצב שיותר ממה שאני יצליח עם
האמת שלא,וכבר סיימתי בית ספר
אפשר להגיד
היה יותר קשה אבל אפשרי בהחלט
הייתי מצליחה יותר במיליון אחוז
אין מצב בין כל הדברים הלא חשובים שמלמדים אותנו בבית ספר יש הרבה שמאוד חשובים.
כמו קרוא וכתוב, מתמטיקה בסיסית ואנגלית
לא
תיהיו ריאלים, ותסתכלו על הנתונים במדינת ישראל. רואים במפורש שאוכלוסיה ללא תעודת בגרות, מרוויחה משמעותית פחות, ולרוב מתחת לממוצע במשק.
אני אוטיסט וגם ככה לא מקבלים אותי לעבודה אז בקטע האקדמי זה לא משנה, אבל בהחלט לא הייתי מאושר בלי בית ספר, אני מאוד אהבתי את התיכון שלי