3 תשובות
שואל השאלה:
וואי בהתחלה חשבתי שזה עומס על האתר כי זה קורה לפעמים
אוקי וגם עכשיו ראיתי את ההודעה מהמערכת
אנונימית
כן..

אשכרה מחקתי נתונים ומטמון סתם ככה
לכולם כן