5 תשובות
אניי
עבר מהר מידי
עבר מהר מידי
כן ועוד לחזור ללימודים בלי סטיפס:(
מה אני אעשה בהפסקות??
מה אני אעשה בהפסקות??
אניי
בכי בכי
למה החיים ככ קשיםם
בכי בכי
למה החיים ככ קשיםם
אני.
מתפללת שתהיה שביתה.
מתפללת שתהיה שביתה.
שואל השאלה:
אמן שתהיה שביתה
אמן שתהיה שביתה
באותו הנושא: