7 תשובות
וואי נכון במצלמה אני נראית נורא לעומת המראה
הגרבילה האצילה בדרך.
המצלמה פשןט לא משו
זווית צילום, תאורה..
יכול ליהיות שיש לך מצלמה לא טובה.
כי מצלמה מעוותת?
אצל כולם ככה