3 תשובות
היי, אני מגמת ביולוגיה. (:
תהליך הפוטוסינתזה מתבצע באברון הנקרא כלורופיל.
והנשימה התאית מתבצעת בכל תאי הצמח! והחמצן והגלוקוז (סוכר), מגיעיםלכל תא ותא ומבצעים נשימה תאית לשם הפקת אנרגיה ובניית הצמח.
מקווה שעזרתי, יום טוב. (:
בחלולית לא נשמר האוכל, הכלורופלסטים עושים את תהליך הפוטוסינטזה, על הנשימה אחראי המיטוכונדריון ושכחתי מה לגבי הסוכרים?
אנונימי
הכלורופיל עוזר לתהליך של הפוטוסנטזה והשני אני לא כל כך יודע