התחברות הרשמה

מה דעתכם על השיר הזה שכתבתי על משפחה

My best friend told her friends all my secrets.
My boyfriend just broke up with me.
All my favourite people abandoned me behind.
But you still here. Because you got nowhere to run

I didn't even choose you.
And you didnt for sure.
But we both standing in the same room.
And i need these to stay.

All my works fell down, the hole.
Until I finished them all
Im to tired. To went through it all again
i guess il have to regain.
But you still here. Because you got nowhere to run

I can tell you all my secrets
I can be safe when you around
I can build with you a future
I can trust you with my life.
And you will be here, because you got nowhere to run
26 באוגוסט 2023, 22:23
חוות דעתביקורתשירהכתיבהזיהוי שירים    
2 תשובות
וואו יש לך כישרון
W
Whats_up_
מדהים
י
יוגיא
באותו הנושא:
היי, אשמח אם תגידו מה דעתכם על השיר שכתבתי
כתבתי שיר מה דעתכם? השיר בפירוט
כתבתי שיר מביך מידי להראות לחברים\משפחה אתם מכירים איש מקצוע?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי דעה כנה פליז ( כתבתי אותו על משהו שקרה לי)
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה אתם חושבים על השיר שכתבתי למשפחתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?