תשובה אחת
לדעתי בכללי היודורט של קרמל מלוח לא טעים
אבל אם את אוהבת את הטעם הזה את תאהבי אותו גם שהוא קפוא
וכדי לך להקפיא לכל הלילה ובבוקר יהיה לך ארטיק
אבל אם את אוהבת את הטעם הזה את תאהבי אותו גם שהוא קפוא
וכדי לך להקפיא לכל הלילה ובבוקר יהיה לך ארטיק
אנונימית
באותו הנושא: