6 תשובות
אני יודע שהרכבות בבאר שבע לא עובדות בשבת אז אני די בטוח שגם הרכבת הקלה לא עובדת
אתה לא צופה בחדשות או בטיק טוק?
הייתה מחאה היום בתוך הרכבת הקלה, מוחאים אזקו את עצמם אל הרכבת בפנים
לצערנו לא...
לא
הצביעות חוגגת
זה בסדר לבנות את זה בשבת שגם עושה יותר רעש וגם הרבה יותר פעילות ממנוחה אבל חס וחלילה לא רק לא לנסוע בשבת שזה לשבת ולהגיע ממקום למקום
זה נבנה על ידי חילונים לא דתיים וזה מטופש
שואל השאלה:
סעמק
לא לצערינו