11 תשובות
מזוכיסטים
לא מתחבר לזה
אוהבת מטאל ורוב האנשים שמקשיבים למטאל ממש נחמדים
ממש אוהבת, הייתי חזקה בז'אנר פעם, כיום קצת פחות.. אבל עדיין אוהבת ותמיד תהיה למטאל פינה בלב שלי
אוהבת את המוסיקה ואת האנשים לפעמים
אחלה מטאל, למרות שאני לא מקשיבה כל כך. ולגבי האנשים. כל עוד הם מכבדים אותי אין לי בעיה איתם
לפעמים סבבה לרוב לא מתחברת אבל מי ששומע אחלה אנשים
זה די מחריד אבל אין לי דעה על האנשים ששומעים את זה
במילה אחת: מושלמים
ליטרלי מטאלהדס הם כאלה אנשים מקסימים
מוסיקה מגוונת מאד, שכל אחד כמעט יכול למצוא בה משהו שהוא אוהב. אני לא חושב שמטאליסטים יותר טובים מקבוצה כזו או אחרת , כאילו יש אחלה אנשים ששומעים מטאל, ויש אנשים ששומעים מטאל שבא לך להחטיף להם אגרוף לפרצוף מכמה שהם מתנשאים או פשוט מגעילים. זהו בגדול.
מה שכן תהיו אנשים טובים בלי שום קשר למה שאתם שומעים.