11 תשובות
זה יפה
אבל הייתי מנסה לשנות קצת
אתה עולה ליב?
#86 בלשון
שואל השאלה:
בחיי אחי אני לא מבין איך יש אנשים שהוציאו בלשון מעל 90
אנונימי
לומדים
וgool למי שמכיר
שואל השאלה:
יש לי חבר אשכרה שלא העתיק בכלל והוא עשה בגרות בלשון והוא היה אשכרה עם בוחן בחדר סגור ושמו לו חשד להעתקה ואז הוא עשה מועד ב ופסלו לו גם את זה כמה חוסר מזל
אנונימי
כן זה חרא
אפשר לקבל סתם
הלוואי אננ