11 תשובות
זה יפה
אבל הייתי מנסה לשנות קצת
אתה עולה ליב?
אבל הייתי מנסה לשנות קצת
אתה עולה ליב?
7.5
#86 בלשון
שואל השאלה:
בחיי אחי אני לא מבין איך יש אנשים שהוציאו בלשון מעל 90
בחיי אחי אני לא מבין איך יש אנשים שהוציאו בלשון מעל 90
אנונימי
לומדים
וgool למי שמכיר
שואל השאלה:
יש לי חבר אשכרה שלא העתיק בכלל והוא עשה בגרות בלשון והוא היה אשכרה עם בוחן בחדר סגור ושמו לו חשד להעתקה ואז הוא עשה מועד ב ופסלו לו גם את זה כמה חוסר מזל
יש לי חבר אשכרה שלא העתיק בכלל והוא עשה בגרות בלשון והוא היה אשכרה עם בוחן בחדר סגור ושמו לו חשד להעתקה ואז הוא עשה מועד ב ופסלו לו גם את זה כמה חוסר מזל
אנונימי
כן זה חרא
אפשר לקבל סתם
אפשר לקבל סתם
7 /8
הלוואי אננ
באותו הנושא: