8 תשובות
מה הכוונה?
שואל השאלה:
הן כתבו לי מלא הודעות והוא נדפק הוא עובד לאט
אנונימי
תחסום אותם ותמחוק את התתכתבות איתם ותמחוק תמונות וסרטונים ואפליקציות שאתה לא צריך
ישלך אחסון פנוי? אם לא תפנה טיפה
ותנקה זיכרון ראם(תעשה הפעלה מחדש לטלפון)
זה צריך לעזור
לחח כמה הודעות צריך כבר לשלוח כדי להשבית טלפון
לגבי הטלפון או לגבי הילדות?
אתה בכל מקום?