7 תשובות
מה השאלה ? אולי אני אוכל לענות לך
כאילו וסת ראשונה?
שואל השאלה:
השאלה שלי היא אני בת 13 ויש לי שערות והכל , לפני כמה חודשים כשהייתי בת 12 היה לי תקופה שגירד לי נורא שם ואז ראיתי שיצא לי דם בתחתון והפסיק לגרד, חשבתי שזה מחזור אבל יום למחורת לא היה דם עד פעם וכנ"ל גם לגבי שאר הימים. אחרי כמה חודשים שוב גירד לי ואז שוב יצא דם ושוב הפסיק לגרד ויום למחורת לא יצא דם. לפי מה שהבנתי מחזור אמור להימשך לפחות יומיים ולי זה לא היה. כל החברות שלי כבר קיבלו ואני לא יודעת מה הדם הזה אמור להיות.
אנונימית
א. מחזור כן יכול להיות להיות יום אחד
ב. מדור לדור הגוף נחלש ולכן ימי הווסת יותר זמן (המחזור)
ג. זה משתנה מבת לבת ומגוף לגוף
ד. אני אישית הייתי הולכת לרופא או רופאה לראות שהכל תקין שם
שואל השאלה:
תקשיבי קודם כל ממש תודה לך אני מעריכה את זה שענית, עבר יותר מחצי שנה מאז וכבר לא מגרד לי. את אומרת שכדי לי עדיין לבדוק? כי אין מה לבדוק עכשיו כל כך אבל אני רוצה באמת תשובות ל- מה זה היה
אנונימית
ברור ,
יש דבר שניקרא שחלות פולסטציות זה אומר שהגוף לא מבייץ כמו שצריך ולכן אין מחזור וזה גם עלול בעתיד להשפיע על כניסה להריון ,



אני לא רוצה לגרום לך להיות לחוצה
המטרה שלי שתביני שזה חשוב לבדוק את מה שקורה בגוף שלנו ולהיות מודעים למה שקורה וכו
אני ממליצה לך לפני הסקת מסקנות תלכי לרופאת נשים