6 תשובות
עשית את המיון ביולי?
שואל השאלה:
לא, אבל התקבלתי
לא, אבל התקבלתי
אנונימית
קיבלת אסמס או באתר?
שובצת לזה?
מתי אמרו לך שהתקבלת?
אנונימי
ולשאלתך אחלה תפקיד
אנונימי
באותו הנושא: