7 תשובות
אף אחד לא יעצור אותך עד שאת לא מוגדרת חיילת
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מגיעה כמה פעמים לזימון זה חובה לפי מה שהבנתי וזה עבירה לא להגיע
אנונימית
למיטב זכרוני - לא יעצרו אותך, פשוט יגייסו אותך בכוח לתפקיד כלשהו במידה ואין להם מידע עליך. סיפור דומה קרה לי (פעמיים לא התייצבתי כי המכתב לא הגיע לכתובת הנכונה), יכול להיות שבמקרה שלך יתגמשו כי הגשת בקשה אבל ממליץ מאוד לדבר עם מיטב.
שואל השאלה:
אבל אני רק בצו ראשון עדיין לא עשיתי יום המאה ולא כלום, איך יכולים לשבץ אותי כבר עכשיו לתפקיד
אנונימית
אני בן אדם שמוגדר לקוי שמיעה, איך צה"ל יכל לגייס אותי בכוח לקרבי (חיל השריון למי שמעוניין) בלי לדעת שאני לא כשיר לכך? במקרה שלי יצאתי מאוד בזול כי רכזת השכבה שלי הייתה מקושרת למישהי בכירה וכך דיי ניצלתי. רק מראה שהם מתתחילים לפעול על דעת עצמם במידה ומישהו לא מתייצב לצו ראשון.

אותם לא באמת מעניין איפה את ומה עשית, ברגע שמבינים שיש להם עסק עם מישהי שלא מגיעה לצו ראשון הם מתחילים לפעול על דעת עצמם מבלי לשאול שאלות. הם ממש לא יחכו לך.
שואל השאלה:
הבנתי
אני רואה שאתה בן 25
לא יכול להיות שזה עובד אחרת עכשיו?
אנונימית
יכול להיות, יכול להיות שהגישה הזאת קרתה כלפי בגלל התפקיד או כל סיבה אחרת, בגלל זה המלצתי לדבר עם מיטב או עם מישהו שיש לך קשרים עימו בצה"ל. אני מדבר רק מניסיון אישי היות ושנינו היינו באותה סירה.