6 תשובות
זה טוב זה אומר שאת מתאמנת קשה עדיף שהיום תתאמני פשוט על קבוצת שירירים אחרת כמו חזה,ידיים,בטן,גב ועוד מלא
גם לי זה קרה פעם אחת אחרי אימון בקושי הצלחתי לזוז שבוע אבל זה יעבור ואז תמשיכי להתאמן כמה ימים זה עובר
^אז למה זה לא כואב שוב אחריי שאני עושה את אותם משקלים שעשיתי כשכאב?
אנונימית
פעם הבאה תוריד קצת עומס מהשריר
כי הגוף התרגל למשקלים לאט לאט וזה טוב, אבל אל תתחילי עם משקל כבד או תעלי פתאום משקלים בטווח קצר
אל תתאמני זה אומר שהשריר מתפרק וכרגע הוא נבנה, בלי קשר לזה שצריך הפרש של 24 שעות בין כל אימון לאותו קבוצת שריר שנתפס צריך מנוחה אחרת זה רק יכול להזיק