49 תשובות
אנשים מתחזקים מה רע
זה הפך למנהג כזה שזה ממש יפה בעייני נגיד כמו אשכנזים במימונה זה נוח זה יכול להיות כיף אז למה לא
מה אכפת לך שאנשים מתחזקים
אנשים מתחזקים וזה מושלם
שואל השאלה:
הבנות לא הולכות בשביל הגברים והסטורי?
אנונימי
^^ לא וצריך לדון כל אחד ואחת לכף זכות אשריהם
המשיח בדרך...
אנונימי
כי זה נהיה מגניב זה לא שהם התחזקו
אנונימית
כי חודש אלול
אף אחד לא ילך לסליחות כי זה מגניב תיהיו בטוחים
כי בא להם, איך זה משנה את החיים שלך
כי זה טרנד, כי זה תמונה שתמשוך אנשים, כי הם חושבים שזה ישנה משהו
שילת, יש הרבה שילכו לסליחות כי זה "מגניב" בעיקר נערים ונערות שרוצים סטורי יפה לאינסטגרם
שטויות. חודש אלול, גם אנשים חילוניים חשוב להם לכפר על המעשים שלהם.
גם אם זה ללכת פעם או פעמיים לסליחות. לא כל דבר זה תמונה יפה לאינסטגרם
עבור חילונים זה בעיקר תמונות יפות. בעיקר שזה נוגע לנערים ונערות הם לא לוקחים את זה ברצינות.
למה ללכת ב12 וחצי בלילה לבית כנסת בגלל סטורי? מי יעשה את זה
שואל השאלה:
אנשים מעלים סטורי עם קעקועים 0 בצדדים ושרים מרום ממרומים ויום אחרי עושים עוד קעקוע איך זה בדיוק סליחות?
אנונימי
הרבה מאוד אנשים, שוב בעיקר נערים ונערות שחושבים שזה מגניב.
לנשים שהולכות לסליחות חשוב לשמור על צניעות ,
פה הברכה האמיתית ופתיחת המזל של האישה
מסורתיים גם הולכים לסליחות
אנונימי
אשריכם ישראל!
כי גם חילונים רוצים את השם יתברך
מה רע!?!?!?
^

דן אותם לכף זכות ,
עצם זה שאדם רוצה להשתפר והולך לסליחות
בוודאי שהם משקיעים מאמץ לקום מוקדם
בשביל אינסטגרם בשביל מה עוד
תעשו לי טובה כולכם יודעים שזה נכון
לא יודע
מה אני כאילו היחידה שלא הלכה?
הכל חרטא אחי לא מתחזקים ולא נעליים במיוחד החילונים פשוט עושים פוזה בסטורי
אין דבר כזה חילונים תלמדו
יש דבר כזה אדם שלא שומר תורה ומצוות
גם חילונים עושים תשובה ויודעים איפה הטעות שלהם
טרנד של כל שנה
יש כאלה שהולכים ויש כאלה שהולכים בשביל סטורי ואל תגידו לי שלא
שאלתי כמה וכמה מה הם עושים שם ועונים או הלכתי כי חבר הכריח או הלכתי לסטורי
^^^
איזה כיף שיש פה עוד חבוב כמוני.
ישוע בקרוב יגיע ואז יהיה פיצוץ.
ולשאלה: לצערי מדובר באנשים שעושים את זה רק כי זה טרנד
אנונימי
אני חילוני ולי אישית יצא ללכת לסליחות החודש ובחרתי לא להעלות לאינסטגרם. אבל אני רואה שערסים וצ'אחלות(חלקן ידידות שלי) מעלים שהם הולכים לסליחות וזה לא אמיתי. כל הכבוד להם, אבל חלק גדול מהם אפילו לא מניח תפילין
הרבה מחרטטים וזה רק בשביל הפוזה אבל חלק מתחזקים ויפה להם
סליחות זה של כל העם היהודי
לא יודעת אני הולכת סליחות בכותל עם חברות כדי להתפלל לבורא עולם לשנה טובה.
אני אפילו לא מעלה סטורי
זה לא משנה חילונים או לא או כמה קעקועים יש להם
זה שעשית עבירות לא אומר שהמצווה לא נחשבת לך
כל הכבוד להם ויעשו מה שעושה להם טוב
אני חייבת להגיד שאני בתור דתייה הולכת לסליחות .
ומה שקורה שם מזעזע .
קחו לדוגמא את היום שהייתי שם .
ישבתי שם והתפללתי ומאחורי ישבו חבורה של חילוניות .
ואני באמת פעם ראשונה התלהבתי ואמרתי וואו גם חילונים באים זה ממש מהמם .
ומה שקרה זה ככה -
חוץ מזה שהם באו בלבוש שלא מכבד לא את המקום ולא אותן , נדלג סבבה .
הם כל התפילה דיברו וצעקו והפריעו לי לפחות להתרכז .
הכי נורא זה שכל פעם שהחזן או מישהו אחר הקריא הן התחילו לצחוק עליו ועל האופן שבו הוכ מקריא .
שורה תחתונה - הן לא באו להתפלל ואז בסוף צילמו את הסידור , העלו לסטורי ואמרו הייתי בסליחות אני מרגישה יותר טוב עם עצמי .

לדעתי זה מזלזל ברמות
אנונימית
אנשים פה מעצבנים אתם יודעים טוב מאוד שרוב האנשים סתם הולכים לסטורי למה אתם מתממים
וואו גבר מה זה מבין עכשיו שלא תבינו לא נכון אני בעד וזה משמח אותי רצח אבל אל תיהיו צבועים כי אתם הולכים קבוצות של 5 ילדים ומעלים באינסטגרם עם השרמו*ות שלי שאתם בדרך ואז שאתם שם פתאום צדיקים אתם לא יוצאים וכבר מקללים והכל זה מעצבן אותי נגיד כי מילא אתה באמת תתחזק אחרי זה אבל אם אתה אומר סליחה ודקה אחרי זה עושה בדיוק את מה שאמרת עליו סליחה ועושה צחוקים בבית כנסת ורר מחפש לאן לצאת אל תלך
יש כאלה מתחזקים בדת ויש כאלה באמת סתם כי זה נהיה טרנד.
אנונימית
כואב לך מותק?
אנשים מתחזקים ורוצים לשתף את זה אני לא חושבת שיש בעיה
מי שמגיע לסליחות רק כדי 'לשיר ולפייט' או 'לקחת סלפי' ואינו מבין את משמעות הסליחות ,הוא פספס את כל עניין הסליחות ודי עשה מזה בדיחה..
מטרת הסליחות זה לא לשיר ולא לפייט. אלא לחזור בתשובה.
אנונימית
נראה לי זה נהיה טרנד אז הם הולכים לסליחות כדי לצלם.
אחלה טרנד תאמת, הכי טוב עד היום.
^^בדיוק מטרת הסליחות זה לבקש סליחה באמת מכל הלב ולהשנות לא לצאת מהסליחות ולהגיד יא שרמו*תות או זו*ות שלי כמו כאלה שמעלים עם הזו*ות או עם השר*ותות שלי דקה אחרי שהם יצאט
גם חילונים יהודים