7 תשובות
לא כזה קשה
הייתי בכיתה מדעית וזה בכלל לא קשה, הקטע זה להקשיב למורים ולהקפיד לעשות שיעורי בית ולא להבריז
גם אני הולכת לשם ואני בלחץ אמאל'ה לכל הכיתות יש 3 ספרי מתמטיקה ולי יש 6!!!
שואל השאלה:
תודה זה ממש עוזר לי בלחץ כי אני מתחילה בכיתה מדעית השנה
תודה זה ממש עוזר לי בלחץ כי אני מתחילה בכיתה מדעית השנה
שואל השאלה:
"פינגווין יפני"
האמת שאצלנו זה קצב יותר מהר ויותר שעות מעורבות חברתית
"פינגווין יפני"
האמת שאצלנו זה קצב יותר מהר ויותר שעות מעורבות חברתית
זה לא נורא
^^ מה שחסר לי זה שעות נוספות
באותו הנושא: