4 תשובות
שום איפור
קונסילר בכיסוי קליל ופודרה שקופה ומעט מסקרה :)
קונסילר סומק פודרה לובלו אם את רוצה תוחם
אני הרגע סיימתי כיתה ח ואז במשך כל השנה שמתי קונסילר מסקרה טינט ממש קצת ברונזר רק באף והייליטר רק באף אבל בעיקרון מה שמרגיש לך נוח ומה שכיף לך