5 תשובות
שואל השאלה:
לא אין לי כלום ואני משתגעת למה הוא לא עונה
לא אין לי כלום ואני משתגעת למה הוא לא עונה
אל תתקשרי ואל תכתבי יותר....
זה... קקה התנהגות... ואת לא זקוקה לכאלה בחיים שלך :)
נו... כבר קבעת תוכניות למחר ?
;)
זה... קקה התנהגות... ואת לא זקוקה לכאלה בחיים שלך :)
נו... כבר קבעת תוכניות למחר ?
;)
שהוא לא זמין כנראה
תנסי להתקשר מחר בבוקר אם הוא לא עונה אל תלכי
תנסי להתקשר מחר בבוקר אם הוא לא עונה אל תלכי
הלך לישון?
יש מצב נרדם