5 תשובות
שואל השאלה:
לא אין לי כלום ואני משתגעת למה הוא לא עונה
אל תתקשרי ואל תכתבי יותר....
זה... קקה התנהגות... ואת לא זקוקה לכאלה בחיים שלך :)
נו... כבר קבעת תוכניות למחר ?
;)
שהוא לא זמין כנראה
תנסי להתקשר מחר בבוקר אם הוא לא עונה אל תלכי
הלך לישון?
יש מצב נרדם