6 תשובות
כן, אבל לא בכל התחנות זה מתאפשר.
שואל השאלה:
אני בשוק שזה אפשרי, איך מגיעים לזה?
אני בשוק שזה אפשרי, איך מגיעים לזה?
אנונימית
^ זה מאוד תלוי בתחנה
יכולה לתת לדוגמא את ירושלים - הבחירת מדריכים מתבצעת לפי התאמה ופחות לפי ותק במדא וגם יש פחות דגש על החלוקה בין המדריכים ובפועל כל המדריכים עושים את אותו הדבר.
בקצרין זה עובד לפי תקנים פנויים ובגלל התחנה קטנה אז יש העדפה למדריכי ב.
ברוב התחנות זה מתנהל לפי ותק ושעושים קודם מדריכים א ושנה לאחר מכן מדריכים ב.
יכולה לתת לדוגמא את ירושלים - הבחירת מדריכים מתבצעת לפי התאמה ופחות לפי ותק במדא וגם יש פחות דגש על החלוקה בין המדריכים ובפועל כל המדריכים עושים את אותו הדבר.
בקצרין זה עובד לפי תקנים פנויים ובגלל התחנה קטנה אז יש העדפה למדריכי ב.
ברוב התחנות זה מתנהל לפי ותק ושעושים קודם מדריכים א ושנה לאחר מכן מדריכים ב.
שואל השאלה:
יאפ הותק הוא בהחלט הkey בתחנה שלי, אבל אחד מהבנים בשכבה שלי (עולה ליא) עשה את קורס מדריכים א ואז יצא למדריכים ב
זה היה ממש הזוי כי אני יודעת שזה מעולם לא קרה בתחנה
יאפ הותק הוא בהחלט הkey בתחנה שלי, אבל אחד מהבנים בשכבה שלי (עולה ליא) עשה את קורס מדריכים א ואז יצא למדריכים ב
זה היה ממש הזוי כי אני יודעת שזה מעולם לא קרה בתחנה
אנונימית
^ יכול להיות שהיה תקן או שהיו לו פרוטקציות טובות כדי לעשות דבר כזה.
ברוב התחנות זה תארן + א, שנה אחרי זה ב
ברוב התחנות זה תארן + א, שנה אחרי זה ב
כמו שאמרו, באמת זה אפשרי ותלוי מאוד בתחנה
אגב, בירושלים נגיד בעיקרון אפשר לצאת גם רק לקורס אחד בשנה תארן/מדריכים א/ב
וכמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, ולפעמים יש גם חריגים
אגב, בירושלים נגיד בעיקרון אפשר לצאת גם רק לקורס אחד בשנה תארן/מדריכים א/ב
וכמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, ולפעמים יש גם חריגים
באותו הנושא: