7 תשובות
כנראה רובם
כן, אני נראית ממש טוב ועברתי גיהינום בחיים שלי,פשוט גיהינום
אנונימית
ייתכן ויש להם חיים קשים, אבל אני לא חושבת שמהסיבה הזו.
במיוחד אם הם יפים והרבה אנשים ירצו אותם גם אם הם ביישנים.
תלוי באיזו רמה הביישנות, יש ביישנות ויש חרדה חברתית ופאניקה.
לא.
כאחד כזה(לא יודע אם נראה טוב או לא)
אנונימי
לא בהכרח כאחד כזה (כל אחד צריך להאמין שהוא נראה טוב). אנשים ביישנים בוחרים למי להיפתח וזה פשוט עניין של זמן ולא עם כולם אבל הם נפתחים
מאמין שכן.. תחשוב מתחילים איתם ברחוב איך הם מתים מבושה
לא לכל האנשים הביישנים יש חיים קשים, אם זה חרדה חברתית אז כנראה שכן אבל זה שונה מביישנות