55 תשובות
קצת מוסיף צבע לפנים אפשר להגיד
כי זה יעני את מסמיקה
תלוי כמה
אם נגיד כמו בתמונה זה קצת מוזר
זה חמוד וזה כמו סומק
כמו שיזוף שנשרפתי זה יפה רצח
הכל עניין של טעם יש כאלה שמעדיפות סומק אדום ויש כאלה בורוד או כתמתם או כאלה שאוהבות טבעי
לא מתה על זה כשזה קורה לי
אבל בכללי זה פשוט נראה חמוד
כי זה הסמקה.. ריגשי מאוד
סומק בחינם
יענו סומק
וחוץ מזה זה חמודי
כי זה יפה
אימלה חולשה שלי
אני נטרלית
לדעתי זה לא יפה בלי להעליב
כי ככה הבן אדם לא לבן כמו תחת של תינוק סקנדינבי
פשוט יפה
זה יפה וחמוד רצח
כי זה עושה מראה חמוד כאילו נשרפת בשמש
כמובן לא בקטע מוגזם כמו ליצן אלא קצת הסמקה טבעית
סומק טבעי
אם נחשוב בצורה פסיכולוגית-אבולוציונית מדוע מאפיין זה הוא אטרקטיבי פיסית, זה יהיה פשוט להסבר על ידי העובדה שכחלק ממחזור התגובה המינית האנושית (תגובות פיסיולוגיות לגירוי מיני) עולים קצב הלב, הנשימה ולחץ הדם, מה שגורם לגודש דם כלי דם (זרימת דם מוגברת) ולהסמקה בכל מיני חלקי גוף, וביניהם הלחיים. כלומר, לחיים סמוקות הן סימן אפשרי לעוררות מינית. עוד עובדה שיכולה להסביר את זה מהבחינה הזאת: סומק מרמז על גיל צעיר - אנשים צעירים נוטים להסמיק יותר, ובאופן אינטנסיבי יותר. מראה צעיר הוא גורם תורם כללי לאטרקטיביות פיסית.
פשוט יפה לא יודעת להסביר
אני אישית נראית כאילו נשפך עליי חצי בקבוק טינט על הלחיים.
או כאילו יש לי פריחה נוראית על הלחיים.
זה מחייה את הפנים ונותן להן גוון סמוק כזה
בגירוי מיני הלחיים יכולות להסמיק ואיתן השפתיים להאדים ולהתנפח וזה למה אודם זה מושך, בין היתר.
אני אישית פחות אוהבת כאילו לא יפריע לי שיש את זה לאנשים אבל לי אין וטוב שכך
סומק כזה מסמיקה
כשזה כזה מסומק זה טיפה מוזר לדעתי אבל כשזה מהסמקה או שנשרפת מהשמש זה ממש חמוד
זה נותן צבע לפנים
חוסכים סומק
אנונימית
אני תמיד אדומה אמאלה
זה נותן מראה בריא וצעיר
כנל גם אני תמיד אדומה טיפה
זה מוסיף צבע
לקראש שלי יש אדום כזה טבעי וזה ממש מושלם
נותן צבע לפנים
בתכלס הרבה רוצים להשרף קצת בשביל זה או שמים סומק אז אם ישלך אתזה טבעי זה עוד יותר טוב וזה יפה כי זה סתם כזה מוסיף צבע יפה (אם זה לא יותר מידי אדום)
נראלי זה כי זה "הסמקה" שקוראת כשרגש כלשהו (מקשרים את זה לאהבה אבל גם מבוכה או כעס לדוגמא) אז זה נותן מראה "חמוד" של בן אדם רגיש או באמת בהקשר של אהבה...
*כל מה שכתבתי זו היא דעה (יש מצב זה גם נכון אבל אין לי מושג)
משהו פסיכולוגי
באקט מיני הלחיים נהיות אדומות..
מוסיף צבע לפנים וככה את לא נראת חיוורת
זה לא
09~
מעיד על בריאות. ככה האומנת הרוסיה שלי אמרה..
זה משהו מיני זה לא עניין של יופי ממש זה עניין של משיכה וקשור לפיתוי
זה חמודי אני נורא מחבבת
וואי יש לי את זה 24/7 שאני בלחץ
זה עושה את הפנים נראות חיות ולא חיוורות
גם לי זה ככה שזה למעלה זה מהמם אבל למטה זה נראה עליי כמו ליצן
לדעתי כי זה נותן סומק טבעי לפנים
למה התגובות פה נראות כמו ביקורות בשיין
אנונימית
יש לי rosy cheeks ואני שונאת את זהה
כי זה כמו סומק רק טבעי
מראה על בשלות וסקסיות