10 תשובות
לא
אנונימי
כן
לא ולא
שמעי אני נפגשתי עם משהי מהאומיגל ואני מצטער על כול רגע
בחיים לא
כל האומיגל חרמנים מתים שלא רוצים כלום מעבר ללזיין ואני יודעת שאני מכלילה אבל זה פשוט ככה
שמעי מישהי שאני מכיר יצאה עם מישהו בסטיפס והוא אנס אותה.
ומכרית אחרת שלי גם יצאה עם מישהו בסטיפס וגם היא נאנסה.

אז גם אומיגל מסוכן.
אנונימי
לא בסטי.
ממש לא
לא