6 תשובות
שמן אחר
אין לי שמץ תשאלי את גוגל
שואל השאלה:
איזה שמן?? לא היה להם קנולה או חמניות ואי אפשר לטגן עם שמן זית זה יקר
איזה שמן?? לא היה להם קנולה או חמניות ואי אפשר לטגן עם שמן זית זה יקר
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני אבדוק
טוב אני אבדוק
אנונימית
או שמן אחר או שלא טגנו שניצל.
נשמע לי הגיוני יותר שלא היה שניצל עד שלמדו שאפשר לטגן בשמן
נשמע לי הגיוני יותר שלא היה שניצל עד שלמדו שאפשר לטגן בשמן
שואל השאלה:
לא, בדקתי.
הם טיגנו בחמאה
שניצל זה מאכל מסורתי יש אותו הרבה זמן
לא, בדקתי.
הם טיגנו בחמאה
שניצל זה מאכל מסורתי יש אותו הרבה זמן
אנונימית
באותו הנושא: