8 תשובות
לא נראה לי
לא נראלי.. למה את לא יודעת אם התעלפת או לא?
שואל השאלה:
התעלפתי, אבל פשוט רציתי לדעת אם זה הגיוני
התעלפתי, אבל פשוט רציתי לדעת אם זה הגיוני
אנונימית
אולי היית היום הרבה בשמש? או עשית פעילות גופנית גבוהה? או לא שתית מים?
שואל השאלה:
כן עשיתי הייתי היום בהמון טרפולנות ומתקנים מלחיצים
כן עשיתי הייתי היום בהמון טרפולנות ומתקנים מלחיצים
אנונימית
אז רוב הסיכויים בגלל זה.. מקווה שעכשיו את מרגישה טובב
שואל השאלה:
כן טיפה, תודה!
כן טיפה, תודה!
אנונימית
זה ממש גיוני, זה מסוכן ולא בריא בכלל, הוצאת מלא אנרגיה ובקושי אכלת משהו, זה הורס ופוגע בגוף, תנסי לאזן את זה
באותו הנושא: