8 תשובות
לא נראה לי
לא נראלי.. למה את לא יודעת אם התעלפת או לא?
שואל השאלה:
התעלפתי, אבל פשוט רציתי לדעת אם זה הגיוני
אנונימית
אולי היית היום הרבה בשמש? או עשית פעילות גופנית גבוהה? או לא שתית מים?
שואל השאלה:
כן עשיתי הייתי היום בהמון טרפולנות ומתקנים מלחיצים
אנונימית
אז רוב הסיכויים בגלל זה.. מקווה שעכשיו את מרגישה טובב
שואל השאלה:
כן טיפה, תודה!
אנונימית
זה ממש גיוני, זה מסוכן ולא בריא בכלל, הוצאת מלא אנרגיה ובקושי אכלת משהו, זה הורס ופוגע בגוף, תנסי לאזן את זה