7 תשובות
לא הייתי אפילו תמורת של מיליון שקל
וכן אני רציני
אל תעשה
וכן אני רציני
אל תעשה
אנונימי
שכר 3,500 בכסף > שכר ב"גן עדן"
יהודי לא יקריב את היהדות שלו גם לו בשביל מליון
אתה יודע מה זה יום כיפור? ''כי ביום הזה לכפר עליכם לטהר אתכם מכל חטאותכם''
יש לך אפשרות לצום סך הכל יום אחד ולשמור יום אחד ולתקן את כל העבירות שעשית, ויש לך אפשרות לעשות כמה שקלים שמהר מאוד ילכו לתרופות כי עבדת ביום כיפור אתה תיענש על זה
תשאל כל אדם שיודע מה זה גהינם אם הוא היה משלם 35,000 שקל כדי לצאת והוא היה עונה כן. אז בשביל 3500? ועוד לחלל יום כיפור העונש הרבה יותר גרוע מגהינום זה כרת.
אתה יודע מה זה יום כיפור? ''כי ביום הזה לכפר עליכם לטהר אתכם מכל חטאותכם''
יש לך אפשרות לצום סך הכל יום אחד ולשמור יום אחד ולתקן את כל העבירות שעשית, ויש לך אפשרות לעשות כמה שקלים שמהר מאוד ילכו לתרופות כי עבדת ביום כיפור אתה תיענש על זה
תשאל כל אדם שיודע מה זה גהינם אם הוא היה משלם 35,000 שקל כדי לצאת והוא היה עונה כן. אז בשביל 3500? ועוד לחלל יום כיפור העונש הרבה יותר גרוע מגהינום זה כרת.
יקפצו לך*
אני לא הייתי לוקחת
אני חדמש הייתי לוקחת את זה , שווה את הכסף
אבל אני לא צמה / שומרת ככה שזה לא עניין בשבילי
אבל אני לא צמה / שומרת ככה שזה לא עניין בשבילי
אל, פשוט אל.
לא יהיה לך ברכה בכסף!
בורא עולם מעמיד אותך בניסיון קשה, אני מבינה.
אבל מה אתה מעדיף, שכל חטאיך ימחקו תמורת 3500 שקל.
או שאתה מעדיף לשלם 3500 שקל עבור זה שכל חטאיך ימחקו.
לא רק שאתה מנגן שזה אסור, אתה גם גורם לאחרים לשמוע את הניגונים שלך ומזה הם גם סוג של עוברים על הצום.
מה שנקרא- "מחטיא את הרבים"
בבקשה ממך, לא לעשות את זה.
תשחרר את ה3500 שקל האלה ותהיה בטוח שבורא עולם ייתן לך כפול כפליים רק מעצם זה שעמדת בניסיון שהוא הביא לך!
יצר הרע עכשיו יתקיף אותך ויגרום לך להיות במחשבות של
"זה הרבה כסף"
"כולה ניגון, מה זה כבר יעשה?"
"אפשר לצום ולנגן"
ועוד הרבה הרבה מחשבות יקפצו לי.
אתה צריך להתעלם מכל המחשבות ולבחור בבורא עולם!
תצום צום מלא, חטאיך ימחקו.
בנוסף אתה תקבל שכר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא בע"ה.
מקווה מאוד בשבילך שאתה לא תלך על ההצעה הלא שווה הזו.
בהצלחה עם ההתמודדות עם יצר הרע בהמשך❤
לא יהיה לך ברכה בכסף!
בורא עולם מעמיד אותך בניסיון קשה, אני מבינה.
אבל מה אתה מעדיף, שכל חטאיך ימחקו תמורת 3500 שקל.
או שאתה מעדיף לשלם 3500 שקל עבור זה שכל חטאיך ימחקו.
לא רק שאתה מנגן שזה אסור, אתה גם גורם לאחרים לשמוע את הניגונים שלך ומזה הם גם סוג של עוברים על הצום.
מה שנקרא- "מחטיא את הרבים"
בבקשה ממך, לא לעשות את זה.
תשחרר את ה3500 שקל האלה ותהיה בטוח שבורא עולם ייתן לך כפול כפליים רק מעצם זה שעמדת בניסיון שהוא הביא לך!
יצר הרע עכשיו יתקיף אותך ויגרום לך להיות במחשבות של
"זה הרבה כסף"
"כולה ניגון, מה זה כבר יעשה?"
"אפשר לצום ולנגן"
ועוד הרבה הרבה מחשבות יקפצו לי.
אתה צריך להתעלם מכל המחשבות ולבחור בבורא עולם!
תצום צום מלא, חטאיך ימחקו.
בנוסף אתה תקבל שכר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא בע"ה.
מקווה מאוד בשבילך שאתה לא תלך על ההצעה הלא שווה הזו.
בהצלחה עם ההתמודדות עם יצר הרע בהמשך❤